Foderhjælpen ansøgning

kort 1-3 dage
normal 1 uge
Lang 2 uger

Lige  nogle enkelte korte bemærkninger

husk for at ansøge om hjælp så skal man være medlem af Dansk dyrevelfærd - er man ikke medlem så acceptere du ved din ansøgning 3 måneders gratis medlemsskab. medlemsskabet såfremt det ikke opsiges forsætter herefter som S ( støttemedlem ) med 100 kr pr halve år

Foderhjælpen har ikke behov for at kende dit grundlag for at søge. Diskresion er en æressag.

Foderhjælpen bringe som udgangsunkt ikke ud, medmindre andet er aftalt med os

Der ydes hjælp til 1 dyr pre ansøgning - ved flere dyr/arter skal du kontakte os med en beskrivelse af behovet-

Der kan maximalt ansøges om op til 14 dage.

PÅ vores dropsteder, hvor du henter foder er der tydeligt markeret med dit navn og nummer som også er sendt pr sms eller mail til dig. TAG kun dit eget. stedet er videoovervåtget og tyveri bliver altid anmeldt.

Følg altid anvisningerne på udleveingsstedet og vær opmærksom på at afhentning ikk er muligt mellem 2000 og 0800 samt søndage. dette skert af hgensyn til de familier som står for udleveringsterdet

Vores udleveringssteder er godkendt og er der noget du ønsker at bemærke, hvad enten det er hygiegne eller andet så sendt os straks en besked.

Medlemskab af Dansk dyrevelfærds forening gennerelt

Som udgangspunkt, skal man for at modtage hjælp fra organisationen, være medlem af Dansk Dyrevelfærd Forening. Dette sker ved indmeldelse gennem hjemmesiden og de første 3 mdr. er det gratis, herefter betaler man et bidrag som H-medlem på 100 kr. pr halvår.  Støttemedlemmer (S-medlem) koster årligt 600 kr. kun S- medlemmer har stemmeret til lokalbestyrelsen i det område, man er hjemhørende. Man kan kun opnå gratis medlemskab til Dansk Dyrevelfærd Forening 1 gang årligt. Og max 2 gange i alt.